tematikus csapatépítések
SZERVezet
Legújabb csapatépítésünkhöz hasonlót nem talál máshol! Mentősök rohannak be, hordágyon egy beteget tolva. A páciensnek, sürgősen segítségre van szüksége! Az orvosi teameket alakító csapatoknak minden állomáson egy-egy szerv működését kell „helyreállítani”, ám ezt követően jön az igazi kihívásminden csapat aktívan hozzájárulhat a CÉG szervezetének diagnosztizálásához és gyógyításához is.
BELLA ITÁLIA
Róma, Ravenna, Verona…, a tenger, olasz slágerek, ételek, italok, művészet, autók… és emberek. Az élet minden területén nyomot hagytak és hagynak. Mennyire tudunk olasszá válni két óra alatt? Rögtön a játék elején, a zajos nyitójelenet során egy igazi olaszos kalamajkába keveredünk! Milyen érdekességekkel és humoros esetekkel találkozunk a csapatépítés alatt? És vajon mi lesz sztori vége? Ez legfőképp tőlünk függ!
A MAFFIA ÖLELÉSE
Amerikában járunk, az alkoholtilalom idején. Vajon melyik banda győzedelmeskedik a szeszcsempészek kihívásán, vagy a páncélterem kifosztásában? Számos kihívás várja a játékosokat az 1920-as években játszódó csapatépítésen, melyet a „Gengszterek Éjszakája” elnevezésű nagy népszerűségnek örvendő esti partiprogramunkból fejlesztettünk ki.
VESZTEGZÁR A HOTELBEN
Szinte mindenki hallott már Rejtő Jenő „Vesztegzár a Grand Hotelben” című művéről! A Rejtői humor fogalommá vált. Játékunkkal megemlékezünk az író nagyságáról, a résztvevőknek pedig egy „felettébb komoly” ügyet kell megoldaniuk. A Hotelben különös betegség üti fel a fejét, ami feltehetőleg összefügg azzal, hogy egy gazdag műgyűjtő, egy arab olajsejk és egy világhírű kincsvadász is a szálloda vendége.
KALAND A TRÓPUSON
Felejthetetlen utazásra invitáljuk a résztvevőket, ahol a nyomokat követve eljuthatnak a dzsungel, és az óceán mélyére. Túl a komfortzónán, cápák között és kígyók ölelésében vezet az út a rejtély megoldása felé. A játék Budapesten, a Tropicariumban zajlik. A helyszín önmagában is rengeteg élményt tartogat a résztvevőknek, programunkkal pedig ezt még intenzívebbé tesszük.
A HIVATAL HŐSEI
Igazi kuriózum, melyet még azok a kollégák is élvezni fognak, akik nem rajonganak a csapatépítésekért. Kifigurázzuk az ismeretlen és ismerős irodai szituációkat, a résztvevők pedig a feladatok megoldása során jót mulathatnak saját – és mások – baklövésein. Nem titkolt szándékunk, hogy a későbbiek során visszanyúlva ehhez a vidám élményhez könnyebben vegyék majd az esetlegesen felmerülő munkahelyi akadályokat.I
MEXIKÓI MEGMUTATJA
Maria mama a legjobb szakácsok egyike volt Tijuanaban, és a Konyhatündér Világbajnokságra érkezett hazánkba, hogy bemutassa legújabb ételkölteményét. Sajnos azonban erre már nem kerülhetett sor…. A hozzávalókat és az elkészítés módját végakaratában szétosztotta szeretett családjában, ám a rokonok ki nem állhatják egymást, így a csodás étel sem láthat napvilágot… Vajon a vendégek ki tudják békíteni a nagycsaládot?
iSPY
Most mindenki titkos álma teljesülhet! Kémekké válhatnak a csapattagok! Bejuthatnak titkos fejlesztő termekbe, kipróbálhatják rátermettségüket a drónok, vagy más kém, és felderítő eszközök használatában, sőt, egy kiképzésen is részt vehetnek a virtuális valóságban. A sok kihíváshoz a keretet egy kémtörténet adja!
MENTSD MEG AZ UNIVERUMOT
Nem csak a Földünk van veszélyben, de az egész Univerzum, és minden, ami benne él. Szuperhőseink készek felvenni a harcot a gonosz ellen, ám akad egy kis bökkenő. Vendégeinken a sor, hogy bátorságot, ügyességet, és mindenekelőtt csapatmunkát latba vetve kisegítsék hőseinket a bajból, és elhozzák az Univerzum békéjét!
DA VINCI KÓD JELLEGŰ VÁROSI KALANDOK
Játékos városismereti csapatépítés, amelyben korabeli alakokkal és helyi lakosokkal is találkozhatnak a résztvevők. A csapatoknak a nyomok követése során különböző akadályokkal, rejtvényekkel és ügyességi feladatokkal kell szembenézniük, miközben megismerik a város kultúráját, és a helyiek életvitelét.
A BETYÁRJÁT!
Kalandos programunk a korabeli vidéki élet rejtelmeibe enged bepillantást. A vidám és zajos nyitójelenetet követően a résztvevők megismerkedhetnek különböző népi játékokkal, szokásokkal, népdalokkal, sőt megtanulhatnak még ostort csattintani is. A játék végén pedig ők dönthetik el, hogy alakul majd a történet vége, mi legyen a földesúr sorsa! Vajon elkergetik a betyárok, vagy békét kötnek vele?
GALL KALAND
Kr.e. 50-ben néhány eldugott gall falucskát nagy veszély fenyeget. Egy becsvágyó római hadv ezér fejében vette Gallia teljes eltörlését, és a végső rohamra készül. Csapatai már a közelben állomásoznak. Egyetlen reményük a híres gall varázsló által készített csodafőzet, amit, ha megisznak, átmenetileg természetfeletti erőt kapnak és elbánhatnak bármekkora sereggel. De akad egy kis bökkenő…
VADÁSZ
A vadászat nem csak a vadon élő állatok leöléséről szól, hanem számos etikai és a természethez kapcsolódó tudást is el kell sajátítani hozzá. A program a vadászathoz és az erdőgazdálkodáshoz köthető, ügyességi, játékos és szórakoztató elemekből tevődik össze. A játék során a résztvevők sokat tanulhatnak az erdőkről és a vadakról, hogy végül valódi vadász válhasson belőlük.
ÍR LEGENDA
Írországot mindig is körüllengte a misztikum és a varázslat. A régi, természet közeli emberek tudták, hogy földjükön titokzatos lények élnek évszázadok óta, és ők biztosítják a természet harmóniáját. Sajnos a mai modern világban erről egyre többen elfeledkeztek. Az összes varázslatos lény ettől féktelen haragra gerjedt, és úgy döntöttek, többé nem segítenek az embereknek.
BOR-ÁSZ
Ki lesz az, akiből valódi borász válhat, és megnyithatja saját pincészetét? A nap során a csapatok alkotta borászatok kialakíthatják saját arculatukat, megtervezhetik saját logójukat, és kipróbálhatják a borkészítést minden fázisában: a szüreteléstől a palackozásig.
tematikus csapatépítések
BELLA ITÁLIA
Róma, Ravenna, Verona…, a tenger, olasz slágerek, ételek, italok, művészet, autók… és emberek. Az élet minden területén nyomot hagytak és hagynak. Mennyire tudunk olasszá válni két óra alatt? Rögtön a játék elején, a zajos nyitójelenet során egy igazi olaszos kalamajkába keveredünk! Milyen érdekességekkel és humoros esetekkel találkozunk a csapatépítés alatt? És vajon mi lesz sztori vége? Ez legfőképp tőlünk függ!
SZERVezet
Legújabb csapatépítésünkhöz hasonlót nem talál máshol! Mentősök rohannak be, hordágyon egy beteget tolva. A páciensnek, sürgősen segítségre van szüksége! Az orvosi teameket alakító csapatoknak minden állomáson egy-egy szerv működését kell „helyreállítani”, ám ezt követően jön az igazi kihívásminden csapat aktívan hozzájárulhat a CÉG szervezetének diagnosztizálásához és gyógyításához is.
A MAFFIA ÖLELÉSE
Amerikában járunk, az alkoholtilalom idején. Vajon melyik banda győzedelmeskedik a szeszcsempészek kihívásán, vagy a páncélterem kifosztásában? Számos kihívás várja a játékosokat az 1920-as években játszódó csapatépítésen, melyet a „Gengszterek Éjszakája” elnevezésű nagy népszerűségnek örvendő esti partiprogramunkból fejlesztettünk ki.
KALAND A TRÓPUSON
Róma, Ravenna, Verona…, a tenger, olasz slágerek, ételek, italok, művészet, autók… és emberek. Az élet minden területén nyomot hagytak és hagynak. Mennyire tudunk olasszá válni két óra alatt? Rögtön a játék elején, a zajos nyitójelenet során egy igazi olaszos kalamajkába keveredünk! Milyen érdekességekkel és humoros esetekkel találkozunk a csapatépítés alatt? És vajon mi lesz sztori vége? Ez legfőképp tőlünk függ!
VESZTEGZÁR A HOTELBEN
Szinte mindenki hallott már Rejtő Jenő „Vesztegzár a Grand Hotelben” című művéről! A Rejtői humor fogalommá vált. Játékunkkal megemlékezünk az író nagyságáról, a résztvevőknek pedig egy „felettébb komoly” ügyet kell megoldaniuk. A Hotelben különös betegség üti fel a fejét, ami feltehetőleg összefügg azzal, hogy egy gazdag műgyűjtő, egy arab olajsejk és egy világhírű kincsvadász is a szálloda vendége.
A HIVATAL HŐSEI
Igazi kuriózum, melyet még azok a kollégák is élvezni fognak, akik nem rajonganak a csapatépítésekért. Kifigurázzuk az ismeretlen és ismerős irodai szituációkat, a résztvevők pedig a feladatok megoldása során jót mulathatnak saját – és mások – baklövésein. Nem titkolt szándékunk, hogy a későbbiek során visszanyúlva ehhez a vidám élményhez könnyebben vegyék majd az esetlegesen felmerülő munkahelyi akadályokat.I
MEXIKÓI MEGMUTATJA
Maria mama a legjobb szakácsok egyike volt Tijuanaban, és a Konyhatündér Világbajnokságra érkezett hazánkba, hogy bemutassa legújabb ételkölteményét. Sajnos azonban erre már nem kerülhetett sor…. A hozzávalókat és az elkészítés módját végakaratában szétosztotta szeretett családjában, ám a rokonok ki nem állhatják egymást, így a csodás étel sem láthat napvilágot… Vajon a vendégek ki tudják békíteni a nagycsaládot?
iSPY
Most mindenki titkos álma teljesülhet! Kémekké válhatnak a csapattagok! Bejuthatnak titkos fejlesztő termekbe, kipróbálhatják rátermettségüket a drónok, vagy más kém, és felderítő eszközök használatában, sőt, egy kiképzésen is részt vehetnek a virtuális valóságban. A sok kihíváshoz a keretet egy kémtörténet adja!
A BETYÁRJÁT!
Kalandos programunk a korabeli vidéki élet rejtelmeibe enged bepillantást. A vidám és zajos nyitójelenetet követően a résztvevők megismerkedhetnek különböző népi játékokkal, szokásokkal, népdalokkal, sőt megtanulhatnak még ostort csattintani is. A játék végén pedig ők dönthetik el, hogy alakul majd a történet vége, mi legyen a földesúr sorsa! Vajon elkergetik a betyárok, vagy békét kötnek vele?
MENTSD MEG AZ UNIVERUMOT
Nem csak a Földünk van veszélyben, de az egész Univerzum, és minden, ami benne él. Szuperhőseink készek felvenni a harcot a gonosz ellen, ám akad egy kis bökkenő. Vendégeinken a sor, hogy bátorságot, ügyességet, és mindenekelőtt csapatmunkát latba vetve kisegítsék hőseinket a bajból, és elhozzák az Univerzum békéjét!
DA VINCI KÓD JELLEGŰ VÁROSI KALANDOK
Játékos városismereti csapatépítés, amelyben korabeli alakokkal és helyi lakosokkal is találkozhatnak a résztvevők. A csapatoknak a nyomok követése során különböző akadályokkal, rejtvényekkel és ügyességi feladatokkal kell szembenézniük, miközben megismerik a város kultúráját, és a helyiek életvitelét.
GALL KALAND
Kr.e. 50-ben néhány eldugott gall falucskát nagy veszély fenyeget. Egy becsvágyó római hadv ezér fejében vette Gallia teljes eltörlését, és a végső rohamra készül. Csapatai már a közelben állomásoznak. Egyetlen reményük a híres gall varázsló által készített csodafőzet, amit, ha megisznak, átmenetileg természetfeletti erőt kapnak és elbánhatnak bármekkora sereggel. De akad egy kis bökkenő…
ÍR LEGENDA
Írországot mindig is körüllengte a misztikum és a varázslat. A régi, természet közeli emberek tudták, hogy földjükön titokzatos lények élnek évszázadok óta, és ők biztosítják a természet harmóniáját. Sajnos a mai modern világban erről egyre többen elfeledkeztek. Az összes varázslatos lény ettől féktelen haragra gerjedt, és úgy döntöttek, többé nem segítenek az embereknek.
VADÁSZ
A vadászat nem csak a vadon élő állatok leöléséről szól, hanem számos etikai és a természethez kapcsolódó tudást is el kell sajátítani hozzá. A program a vadászathoz és az erdőgazdálkodáshoz köthető, ügyességi, játékos és szórakoztató elemekből tevődik össze. A játék során a résztvevők sokat tanulhatnak az erdőkről és a vadakról, hogy végül valódi vadász válhasson belőlük.
BOR-ÁSZ
Ki lesz az, akiből valódi borász válhat, és megnyithatja saját pincészetét? A nap során a csapatok alkotta borászatok kialakíthatják saját arculatukat, megtervezhetik saját logójukat, és kipróbálhatják a borkészítést minden fázisában: a szüreteléstől a palackozásig.