A sikeres üzletkötő az értékesítés során a különböző ügyfelek döntéshozatalának okaira keresi a választ. A részt vevők a képzés során megismerik az eltérések okait, az elkövethető hibákat, és a helyes viselkedést a tárgyalás során megismert ügyfelekkel. Világossá válik számukra, hogy nem a személyiséget, hanem a tapasztalt viselkedést kell felismerni, és reakcióikat ennek megfelelően kialakítani. A tréning megteremti a szükséges elméleti hátteret, és fontos, a hatékony üzletkötés szempontjából elengedhetetlen információkkal egészíti ki a korábban tanultakat, javítva a tárgyalások hatékonyságát, növeli az értékesítési volument.
Az üzletkötési folyamat gyakorlati elmélyítése segít a résztvevőknek kialakítani egy tudatosabb partneri viselkedést és a kommunikáció során az ösztönös reakciók kontroláltabbá válnak. A partnerek felismerik az ügyfél viselkedéstípusait, azután a szükséges válaszreakciók alkalmazásának köszönhetően sikeresebb tárgyalásokat folytatnak és jobb üzleti eredményeket érnek el. Sales tréningünk több lépésből áll, és éppúgy elengedhetetlen része a tréning előtti „ismerkedés” mint a tréning lezárása után az utókövetés.